Στο FixMyDeco μας ενδιαφέρει οι καταναλωτές μας να παραμείνουν ικανοποιημένοι για τις αγορές τους. Για το λόγο αυτό διαθέτουμε μια εύκολη και άμεση διαδικασία επιστροφών.
Μπορείτε να καλέσετε για οποιαδήποτε ερώτηση έχετε για τις επιστροφές αυστηρά τις παρακάτω ώρες:
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ 10:00-14:00
Όλες οι επιστροφές μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσα σε διάστημα 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
Απαραίτητη προϋπόθεση να έχει γίνει έλεγχος των προϊόντων που έχουν παραληφθεί εντός 48 ωρών.
Σε προϊόντα όπως νεροχύτες, απορροφητήρες, πάγκους κουζίνας,ξυλεία,κεραμίδια θα πρέπει να γίνεται έλεγχος κατά την παραλαβή , παρουσία του μεταφορέα. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας δεν είναι σε θέση να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε επιστροφή.
Η επιστροφή αφορά επιστροφή χρημάτων που έχετε διαθέσει ή αντικατάσταση προϊόντων.
Προϊόντα που δεν υπάρχει δυνατότητα Επιστροφής - Αλλαγής:
- Πάγκοι Κουζίνας
- Ξυλεία
- Κουρτινόξυλα
- Πόμολα πόρτας σε επίχρυσο, χαλκό, κόκκινο χρώμα, πατίνες, σφυρήλατα ή ειδικές παραγγελίες.
Σε όλα τα Χρώματα μετάλλων, ξύλου, τοίχου, τεχνοτροπίες, πατωμάτων, Λάδια, κεριά, Διαλυτικά, Διαβρωτικά, Σπρέι και Ειδικά χρώματα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί καμία αλλαγή – επιστροφή.
Διαδικασία Επιστροφής
-
Συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφής Προϊόντων.
Στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας μας θα βρείτε τη Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων και αφού συμπληρώσετε όλα τα πεδία, πατάτε Αποστολή. Μπορείτε να πατήσετε: εδώ
-
Αφού ενημερωθούμε μέσω της Φόρμας για την επιστροφή, επικοινωνούμε μαζί σας για την επιβεβαίωση της επιστροφής.
-
Έπειτα αποστέλλετε το προϊόν στην έδρα μας στην παρακάτω διεύθυνση:
FixMyDeco
ΑΦΟΙ Π.ΤΟΡΕΓΑ ΟΕ
Αγιος Γεώργιος
ΤΚ 27131
Πύργος Ηλείας
Προσοχή! Σε περίπτωση που το προιόν που επιστρέφεται είναι ελαττωματικό* ή δεν βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία ή δεν περιλαμβάνεται το αντίστοιχο παραστατικό (Τιμολόγιο ή Απόδειξη Λιανικής πώλησης) τότε αυτό θα επιστρέφεται στον αποστολέα.
- Τέλος εφόσον παραληφθεί και ελεγχθεί το προϊόν, επικοινωνούμε μαζί σας για την αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων.
* Θα θέλαμε να επισημάνουμε πως κατά την αποστολή των προϊόντων προς επιστροφή, είναι απαραίτητο τα προϊόντα να συσκευάζονται πολύ καλά έτσι ώστε να παραλαμβάνονται στην αρχική τους κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση, δηλαδή αν τα προϊόντα που παραλαμβάνουμε είναι χτυπημένα, δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή τους με αποτέλεσμα να αποστέλλονται πίσω στον αποστολέα με δική σας χρέωση.